2019-03-03

Ashtanga w ujęciu terapeutycznym

ASHTANGA W UJĘCIU TERAPEUTYCZNYM

Zapraszamy na specjalną edycję kursu Ashtanga w ujęciu terapeutycznym – gdzie przedstawione zostanie terapeutyczne działanie jogi oparte na naturalnych, holistycznych ustawieniach ciała, właściwym oddechu i skupieniu umysłu. Poznacie jak prawidłowo i bezpiecznie wykonywać asany, poznając również ich lecznicze działanie. Dowiecie  się czym jest Vinyasa w systemie Ashtanga joga oraz jak oddychać podczas praktyki, umiejętnie stosując techniki oddechowe, które pozwolą, by energia nie opuszczała Was przez cały dzień. Dowiecie się czym jest oddech Ujjayi, Drishti, Bandha i inne integralne elementy praktyki jogi. Poznacie pozycje stojące  z sekwencji pierwszej serii, technikę wykonania Powitania Słońca A i B oraz sekwencję końcową. Metoda znana jest na całym świecie dzięki  jej terapeutycznym i uzdrawiającym efektom. 

Uczestnicy kursu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będą mogli każdą kwestię przedyskutować z nauczycielem.

Na kursie po uprzednim zgłoszeniu otrzymacie (do użytkowania w czasie trwania kursu) bezpłatne maty oraz zawsze gorącą herbatę imbirową :)

Ilość miejsc ograniczona ( max 12 osób) Zaliczka jest wymagana w celu potwierdzenia udziału w kursie oraz rezerwacji miejsca

Rezerwacji można dokonać wpłacając 200 zł na konto po uprzednim zapisaniu się na listę uczestników mailem: olga@jogabalans pl. lub info@jogabalans.pl.

Zaliczka podlega zwrotowi jedynie, jeżeli ostatnie wolne miejsce zostanie uprzednio zarezerwowane przez inną osobę.

Reszta kwoty płatna gotówką na miejscu przed zajęciami.

Konto: ING Śląski 64 1050 1025 1000 0090 9611 6125

Właściciel: Olga Passia Joga Balans

W temacie: Imie, Nazwisko, Kurs dla początkujących

Wyślij potwierdzenie na info@jogabalans.pl

Kurs odbywać się będzie w poniedziałki i środy, godzina 19.00 - 20.30.

Start 3.04

Terminy spotkań: 03.04, 08.04, 10.04, 15.04, 17.04, 22.04, 24.04, 29.04

INWESTYCJA: 419 zł

 

ADRES

Mala Atelier - Studio Jogi

Ul. Sandomierska 17/7

Warszawa- Stary Mokotów
 

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ:
Zabierz wygodne ubranie do ćwiczenia, nie spożywać posiłków później niż 2-3  godziny przed zajęciami