Joga Warszawa Stary Mokotów
Joga Warszawa Mokotów
joga dla początkujących Warszawa Mokotów

 

KURS ASHTANGI DLA POCZĄTKUJĄCYCH Z TECHNIKAMI RELAKSACYJNYMI

Współczesny homo Sapiens często nie wytrzymuje już dawki ciągłego stresu, ani tempa współczesnego życia. Po całym dniu pracy lub troski o ważne, bieżące kwestie naszej egzystencji, nieustanne dbanie o nasze otoczenie, ukochane dzieci czy ważnych dla nas bliskich, czujemy się wyeksploatowani z sił oraz z zasobów naszej energii. To co możemy dla siebie zrobić to wyciągnąć wtyczkę z kontaktu, by odłączyć się od świata zewnętrznego choćby na kilkadziesiąt minut i zwrócić naszą wewnętrzną uwagę, nasz wewnętrzny wzrok na siebie i to, co dzieje się w nas. Narzędzie do wglądu w siebie daje nam system Ashtanga Yogi, łączący ćwiczenia fizyczne z kontrolą oddechu i medytacją w ruchu.

Wieczorny kurs Ashtanga w naszym studiu Joga Balans przeznaczony jest dla wszystkich osób, którym dotąd jeszcze nie znany jest styl Ashtangi, ale właśnie już dziś pragną poznać oraz na własnym ciele doświadczyć korzyści jogi. Kurs ten rozbudowany jest o moduł pozycji (asan) wyciszających i uspokajających, a także o techniki oddechowe (pranayamy) służące jako baza nauki medytacji.

Na 90 minut zajęć 2 razy w tygodniu składać się będzie:

15 minut: asany bazowe (rozciągające, wzmacniające, otwierające biodra i klatkę piersiową)

30  minut: podstawy Ashtanga Yogi ( spokojnie omówimy technikę wykonania powitań słońca A i B oraz pierwsze asany stojące)

15 minut: asany relaksacyjne i wyciszające

15 minut: nauka technik oddechowych

10 minut: medytacja

5 minut: relaks

ZACZYNAMY 3 CZERWCA

Kurs obejmuje 12 godzin zajęć

TERMINY

Spotykamy się o godzinie 19.00  na 90 minut w poniedziałki i środy

Daty spotkań 3.06, 5.06, 10.06, 12.06, 17.06, 19.06, 24.06, 26.06 oraz dodatkowe zajęcia gratis 29.06 o godzinie 9.00 lub o godzinie 17.15.

SZCZEGÓŁOWY OPIS

  1. Przekażemy Ci solidną wiedzę, by przygotować Twoje ciało do praktyki Ashtanga jogi, co pozwoli Ci poczuć się pewnie i swobodnie w Twoim ciele.
  2. Poznasz  system Ashtnagi oraz integralne elementy tej praktyki takie oddech Ujjayi, Drishti, Bandha.
  3. Nauczysz się wykonywać prawidłowo i bezpiecznie asany ze szczególnym uwzględnieniem pozycji, które niewłaściwie wykonane mogą prowadzić do kontuzji.
  4. Poznasz  zestaw pozycji jogi, który po właściwym poznaniu umożliwi Ci praktykę indywidualną, w domu lub na wyjeździe, bez wsparcia nauczyciela.  Warunkiem koniecznym jest jednak zrozumienie  zasad wykonywania asan oraz  właściwego ułożenia ciała w pozycji.
  5. Zrozumiesz czym są Vinyasy, czyli przejścia pomiędzy pozycjami oraz  jak prawidłowo łączyć w nich ruch z oddechem, po to, by we właściwy sposób oddychać podczas praktyki. 
  6. Poznasz pozycje podstawowe, służące rozgrzaniu ciała oraz wzmocnieniu kręgosłupa, ramion oraz mięśni brzucha i nóg,
  7. Zrozumiesz technikę wykonania dwóch rodzajów Powitań słońca A i B.
  8. Na zajęciach stopniowo będziemy uczyć się pozycji stojących z sekwencji pierwszej serii.
  9. Z czasem będziemy dodawać kolejne pozycje oraz stopień zaawansowania.
  10. Uczestnicy kursu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będą mogli po zajęciach omówić każdą kwestię z nauczycielem.
  11. Opanujesz co najmniej dwie podstawowe techniki Pranayam, służące jako podstawa w nauce oddechu oraz medytacji.
  12. Na dodatkowych sobotnich warsztatach na koniec kursu poznasz modyfikowaną sekwencję końcową.

Wszystkie nasze kursy to zamknięte grupy w których pracujemy w ściśle określonym czasie. Każda grupa ma  swoją własną, niepowtarzalną energię, dlatego grupy różnią się między sobą zarówno tempem fizycznego progresu jak i wewnętrzną dynamiką metafizyczną. Od dnia rozpoczęcia kursu grupy są zamknięte.

DLA KOGO

Kurs Ashtanga dla początkujących jest dla wszystkich, chcących zrozumieć co w pełnym znaczeniu tego słowa oznacza „praktykować jogę” i czym jest sama praktyka.  Również dla tych, którzy chcą doświadczyć korzyści, nauczyć się technik oddechowych, będących kwintesencją tej pięknej praktyki. A także, dla tych, którzy chcą poczuć jak idealnym sposobem na ruch jest joga, jak buduje naszą siłę charakteru i doskonale wspływa na samopoczucie, zbalansowany umysł i piękną sylwetkę.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ

Zabierz wygodne ubranie, by Twoja koncentracja nie spoczywała na źle układającej się bluzce, czy zbyt luźnych spodniach. Nie spożywaj też posiłków później niż 2.5 -3  godziny przed zajęciami.

INWESTYCJA 

420  zł

PROWADZI

Olga Passia  certyfikowany nauczyciel Vinyasa Ashtanga Jogi. Ukończyła wiele kursów nauczycielskich u znakomitych i doświadczonych nauczycieli m.in. Johna Scotta, Manju Pattabhi Joisa, Basi Lipskiej, Philippa Asher. Nadal rozwija się pod okiem najlepszych nauczycieli.

MISJA

Misją Studia Joga Balans jest nauczanie bezpiecznej jogi w kameralnych grupach. Dla nas ważne jest indywidualne podejście do każdego, ponieważ każda osoba ma inne ciało i inną historię życia. Dbamy nie tylko o Waszą kondycję, pomagając zbudować siłę kręgosłupa,  rozciągać mięśnie, ale też pracując z Waszym ciałem uczmy Was sztuki koncentracji i medytacji. Razem uspokoimy rozgadane myśli przywracając wewnętrzny balans. 

GRUPA

Maksymalna wielkość grupy to 12 osób.

Kurs rozpocznie się w minimalnej grupie 7 osób, w przeciwnym wypadku wpłacony zadatek zostanie oddany w terminie 4 dni roboczych od daty planowanego rozpoczęcia kursu lub data rozpoczęcia kursu (po uzgodnieniu z uczestnikami) zostanie przesunięta.

Na kursie do waszej dyspozycji znajdziecie maty, a także różnorodne herbaty.

REZERWACJA

Rezerwacji można dokonać wpłacając 150 zł gotówką w recepcji szkoły lub na konto po uprzednim zapisaniu się na listę uczestników mailem: info@jogabalans pl. Zadatek  podlega zwrotowi jedynie, jeżeli ostatnie wolne miejsce zostanie uprzednio zarezerwowane przez inną osobę. 

Reszta kwoty płatna gotówką na miejscu przed zajęciami.

Konto: ING Śląski 64 1050 1025 1000 0090 9611 6125

Właściciel: Joga Balans
W temacie: Imie, Nazwisko, Kurs dla początkujących czerwiec

Wyślij potwierdzenie na info@jogabalans. pl

REGULAMIN WARSZTATÓW

1. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach/kursach jest dokonanie wpłaty zadatku przed wydarzeniem
2. W razie rezygnacji z uczestnictwa nie dokonujemy zwrotów opłaconych wcześniej kursów/warsztatów
3. W razie nieobecności na warsztatach/kursach opłaconego karnetu nie można wykorzystać w ramach innych wydarzeń organizowanych  w Joga Balans

Nie ma możliwości odrabiania nieobecności na kursie.

W ramach kursu po jego zakończeniu zapraszamy uczestników do skorzystania z gratisowych zajęć warsztatowych lub serii prowadzonej. Zajęcia te odbędą się jedynie w dniu 29.06 – dla nieobecnych nie oferujemy zamiennej daty na skorzystanie z oferty zajęć gratis.

Przed zakończeniem kursu dla wszystkich uczestników można będzie nabyć karnety na kolejny miesiąc praktyki z 10% zniżką na wszystkie zajęcia w naszym studio.