Awake your spine

Zdrowy kręgosłup - głeboki relaks

Zapraszamy na kurs higieny kręgosłupa

Kurs odbywa się we wtorki, środy i czwartki od godziny 18:00 do 19:15.

W sierpniowe wieczory, tuż przed zachodem słońca, zapraszamy Was na letni kurs higieny kręgosłupa i umiejętności relaksu.

Wakacje dopiero przed Tobą, a może tego lata w ogóle nie planujesz odpoczynku? Twój kręgosłup jest jednak zmęczony już dziś, a ciało nie rozumie planów ani kalendarza na przyszłość. Od tygodni, miesięcy kumuluje się napięcie na barkach i przenosi stres na Twój kręgosłup, Twoją podporę, Twoją oś. Odczuwasz dyskomfort głównie w odcinku barkowym oraz szyjnym, a to powoduje stałe napięcie wszystkich mięśni przykręgosłupowych. Jeśli czujesz ból w plecach to nadszedł moment, w którym warto sobie pozwolić na spuszczenie napięcia i relaks.

NASZ KURS HIGIENY KRĘGOSŁUPA dostarczy Ci narzędzi oraz wiedzy w jaki sposób warto zadbać w życiu codziennym o kręgosłup. To on właśnie pełni rolę narządu podporowego, dzieli się na pięć różnych odcinków (szyjny, piersiowy, lędźwiowy, krzyżowy i guziczny), przy czym każdy z nich wymaga innej uwagi i odrębnej pracy. Cały kręgosłup to rusztowanie naszego ciała. Dzięki niemu możemy chodzić, siedzieć, biegać. Często jednak podczas codziennych zajęć zaniedbujemy go poprzez nieprawidłowe funkcjonowanie. Przeżywany stres, napięcia, a negatywne emocje mają bardzo negatywny wpływ na nasz kręgosłup, powodując bóle, prowadzące aż do chorób kręgosłupa.

PROGRAM LETNIEGO KURSU HIGIENY KRĘGOSŁUPA

Sierpniowy kurs higieny kręgosłupa skierowany jest dla wszystkich  poziomów zaawansowania, zarówno początkujących jak i osób które od lat praktykują jogę.

Zajęcia w ramach kursu odbywają się we wtorki, środy i czwartki od godziny 18:00 do 19:15. Kurs obejmuje 11 spotkań w okresie 3 tygodni, 3 razy w tygodniu po 1 godz. 15 min. Łącznie 14 godzin praktyki. Terminy spotkań: 30.07, 31.07, 01.08, 6.08, 07.08, 08.08, 13.08, 14.08, 20.08, 21.08, 22.08.

Podczas kursu higieny nauczymy się asan które pomogą Wam

  • uelastycznić grzbiet tak by powstała przestrzeń samoczynnie niwelowała narosłe napięcie i poziom stresu
  • przyjmować właściwą postawę w życiu codziennym
  • wzmocnić mięśnie grzbietu oraz mięśnie brzucha
  • wzmocnić odcinek szyjny i lędźwiowy 
  • zdobyć umiejętność koordynacji ruchu z miękkim, spokojnym i wydłużonym oddechem, który ułatwi nam rozluźnienie napięcia barków, szyi
  • opanować własny oddech, wydłużyć, a poprzez właściwie wykonane pranayamy spuszczać w dowolnym momencie gromadzony stres w całym ciele
  • pojąć sztukę relaksu, odpuszczania i odkładnia myśli, aby pozbyć się stresów i napięć i ukoić rozedrgane nerwy
  • poznać jogowe pozycje bazowe, służące rozgrzaniu oraz wzmocnieniu kręgosłupa, ramion oraz mięśni brzucha i nóg.

Kameralna grupa – maksymalnie 12 osób.

Po każdych zajęciach jest moment, by wspólnie napić się chłodnej lemoniady, zadać nurtujące Cię podczas praktyki pytania oraz poznać się nawzajem z innymi uczestnikami grupy.

Kursy to zamknięte grupy, w których pracujemy przez ściśle określony czas. Każda grupa wytwarza swoją własną, niepowtarzalną energię, dlatego grupy różnią się między sobą, zarówno tempem fizycznego progresu, jak i wewnętrzną dynamiką metafizyczną. Od dnia rozpoczęcia kursu grupy są zamknięte.

DLA KOGO?

Kurs ten jest dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć w jaki sposób joga może działać terapeutycznie na nasz kręgosłup oraz jak troskliwe, z łagodnością i uwagą traktować ten cudowny narząd ruchu.

To zajęcia dla każdego, kto chciałby nauczyć się używać jogi jako metody codziennego ruchu w trosce o higienę kręgosłupa, by pozostał silny, elastyczny i służył nam zadbany, szczęśliwy, jak najdłużej. Nie wywołując w naszym ciele stanów zapalnych, dyskomfortu, bólów głowy i pleców. Kurs jest też dla każdego, kto w szerszym aspekcie chce przekonać się, że joga jest sposobem na doskonałe samopoczucie, zdrowe ciało i ładną sylwetkę, a także drogą do lepszego zrozumienia samego siebie.

TERMINY

30.07, 31.07, 01.08, 6.08, 07.08, 08.08, 13.08, 14.08, 20.08, 21.08, 22.08.

Uwaga: nieobecności na zajęciach kursu nie można odrobić poza terminami w ramach kursu.

Kurs rozpocznie się w minimalnej grupie 6 osób, w przeciwnym wypadku wpłacony zadatek zostanie oddany w terminie 4 dni roboczych od daty planowanego rozpoczęcia kursu lub zostanie (po uzgodnieniu z uczestnikami) przesunięta data rozpoczęcia kursu.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ?

Zabierz wygodny, przewiewny strój do ćwiczeń. Ostatni posiłek zjedz nie później niż dwie godziny przed zajęciami.

INWESTYCJA

499 zł

Maty do jogi są do dyspozycji w cenie kursu.

PROWADZĄCA

Martyna Głuszek-Osuch.

Nauczycielka stylu Vinyasa Yoga, który stał się jej ulubionym z uwagi na harmonię praktyki, połączenie statycznych asan z dynamicznymi, zsynchronizowanymi z oddechem przejściami.  Martyna buduje różnorodne sekwencje, uczy pracy z oddechem, medytacji nie zaniedbując wagi relaksu. W jodze ceni cierpliwość, konsekwencję, przekraczanie granic własnego ciała i podejmowanie wyzwań, a także wartości duchowe, spokój i akceptację jaki ze sobą niesie. Joga jest dla niej przygodą, wyzwaniem, nieustannym rozwojem i pracą nad sobą. Podczas nauczania jogi zwraca uwagę na rolę psychiki. Poza jogą jej pasją są relacje z ludźmi, które realizuję jako psycholog/psychoterapeuta oraz wykładowca akademicki (doktor nauk humanistycznych). Do nauczania jogi podchodzi indywidualnie, dostrzegając zasoby i szanując ograniczenia uczestników zajęć. W 2018 roku ukończyła międzynarodowe szkolenie na nauczycieli jogi wg Jogi Alliance (RYS 200h).
Prywatnie jest mamą 3 córek. Jest miłośniczką psów. Uwielbia przyrodę, rekreacyjną i rajdową jazdę konną, dobre kino i książki. 

MISJA

Misją Studia Joga Balans jest nauczanie bezpiecznej jogi w kameralnych grupach. Ważne jest dla nas indywidualne podejście do każdego, ponieważ każda osoba ma inne ciało i inną historię życia. Dbamy nie tylko o Waszą kondycję, ale i pomagamy zbudować siłę kręgosłupa,  rozciągać mięśnie, a pracując z Waszym ciałem nauczymy Was sztuki koncentracji i medytacji. Razem uspokoimy myśli przywracając wewnętrzny balans. 

MIEJSCE

JOGA BALANS

ul. Sandomierska 17

02-567 Warszawa

REZERWACJA

Ilość miejsc ograniczona ( max 12 osób).

Zaliczka jest wymagana w celu potwierdzenia udziału w kursie oraz rezerwacji miejsca

Rezerwacji można dokonać wpłacając 150 zł na podane konto, po uprzednim zapisaniu się na listę uczestników mailem: olga@jogabalans.pl  lub info@jogabalans.pl .

Zaliczka podlega zwrotowi jedynie, jeżeli ostatnie wolne miejsce zostanie uprzednio zarezerwowane przez inną osobę.

Reszta kwoty płatna gotówką na miejscu przed zajęciami.

Konto: ING Śląski 64 1050 1025 1000 0090 9611 6125

Właściciel: Joga Balans

W temacie: Imię, Nazwisko, Kręgosłup i relaks

Wyślij potwierdzenie na olga@jogabalans.pl