2019-06-07

Letnia Ashtanga

Ashtanga Vinyasa Yoga - kameralnie, letnio, delikatnie

Ashtanga Vinyasa Yoga - kameralnie, letnio, delikatnie

Specjalnie dla Was storzyliśmy program kursu wprowadzającego do pięknej praktyki Ashtanga Jogi podanej w nietypowy, lekki oraz letni sposób.

Poznaj system Ashtangi w naszym pięknym studiu Joga Balans na Starym Mokotowie, które na czas kursu wypełni się zapachem traw, a praktyce będą towarzyszyć dźwięki budzącej się do życia łąki. Na początku kursu przygotujemy ciało, koncentrując się na delikanym rozluźnieniu powięźi, rozciągnięciu mięśni i rozbudzeniu świadomości ciała. Zaraz potem poczujecie Waszą moc i dopiero w tym momencie podamy Wam Ashtangę w sposób tak łagodny, jakiego wymaga od nas letni, gorący czas. Joga latem to czas dla Was, czas na przyjemność, na mentalne i fizyczne rozluźnienie. W czasie trwania kursu poznasz podstawę systemu Ashtangi – połączenie ruchu z oddechem. 

PROGRAM KURSU LETNIEGO

Kurs wprowadzający do praktyki Ashtanga jogi w kameralnym studio Joga Balans. 

Kurs obejmuje: 9 spotkań w okresie 3 tygodni, 3 razy w tygodniu po 1 godz. 15 min. Łącznie ponad 11 godzin praktyki.

Dla uczestników kursu: bezpłatny tydzień praktyki w szkole w ramach regularnego grafiku letniego.

Kameralna grupa - maksymalna wielkość grupy to 10 osób. 

Zajęcia w trakcie kursu odbywają się w poniedziałki, środy i piątki od godziny 7.15 do 8.30.

SZCZEGÓŁOWY OPIS

  1. Przekażemy Ci solidną wiedzę, by przygotować Twoje ciało do praktyki Ashtanga jogi, co pozwoli Ci poczuć się pewnie i swobodnie w Twoim ciele.
  2. Poznasz  system oraz integralne elementy praktyki takie oddech Ujjayi, Drishti, Bandha.
  3. Nauczysz się wykonywać prawidłowo i bezpiecznie asany ze szczególnym uwzględnieniem pozycji, które niewłaściwie wykonane mogą prowadzić do kontuzji.
  4. Poznasz  zestaw pozycji jogi, który po właściwym poznaniu umożliwi Ci praktykę indywidualną, w domu, bez wsparcia nauczyciela.  Warunkiem koniecznym jest jednak zrozumienie  zasad wykonywania asan, oraz  właściwego ułożenia ciała w pozycji.
  5. Zrozumiesz czym są Vinyasy, przejścia pomiędzy pozycjami oraz  jak prawidłowo łączyć w nich ruch z oddechem, by we właściwy sposób oddychać podczas praktyki. 
  6. Poznasz pozycje podstawowe, służące rozgrzaniu oraz wzmocnieniu kręgosłupa, ramion oraz mięśni brzucha I nóg,
  7. Zrozumiesz technikę wykonania dwóch rodzajów Powitań słońca A i B.
  8. Z czasem będziemy dodawać ilość pozycji oraz stopień poziom zaawansowania.
  9. Na zajęciach stopniowo będziemy uczyć się pozycji stojących z sekwencji pierwszej serii. W bardzo dokładny sposób omówimy wszystkie pozycje stojące.  
  10. Uczestnicy kursu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będą mogli po zajęciach omówić każdą kwestię z nauczycielem.

Po każdych zajęciach jest moment, by wspólnie napić się pysznej cytrynowej lemoniady, zadać pytania nurtujące Was w trakcie praktyki oraz poznać się nawzajem z innymi uczestnikami grupy.

Kursy to zamknięte grupy w których pracujemy przez ściśle określony czas. Każda grupa ma  swoją własną, niepowtarzalną energię, dlatego grupy różnią się między sobą zarówno tempem fizycznego progresu jak i wewnętrzną dynamiką metafizyczną. Od dnia rozpoczęcia kursu grupy są zamknięte.

DLA KOGO

Kurs ten jest dla wszystkich, chcących zrozumieć co w pełnym znaczeniu tego słowa oznacza „praktykować jogę” i czym jest sama praktyka jednakże chcących podejść do niej w sposób łagodny dla swojego ciała, bez oczekiwań i wymagań, z otwartością i zrozumieniem ciała oraz całej swojej istoty umiejscowionej w naturze i stanowiącej integralną część uniwersum.

Kurs przeznaczony jest dla tych którzy chcą doświadczyć korzyści, nauczyć się czym jest terapeutyczny system Ashtangi oraz oddech Ujjayi będący kwintesencją praktyki. A także, dla tych, którzy chcą poczuć jak idealnym sposobem na ruch jest joga, jak buduje doskonałe samopoczucie, zbalansowany umysł i ładną sylwetkę.

Lato to czas naszej wzmożonej energii, jednakże nagłe skoki temperatury łączące się ze zmianami klimatu do jakich nie jesteśmy przyzwyczajeni powodują, że jesteśmy szybciej zmęczeni i ociężali. Dlatego rozpoczęcie praktyki jogi w tym okresie powinno łączyć się z uwzględnieniem przeszkód jakie stawia wobec nasz współczesny świat. Zanieczyszczone powietrze czy wyższe temperatury, burze, ulewne deszcze, skoki ciśnienia to wszystko wpływa na nasz organizm- dlatego joga na liściu łopianu jest wezwaniem do aktywności uwzględniającej warunki zewnętrzne.

TERMINY:

01.07, 3.07, 5.07, 8.07, 10.07, 12.07, 15.07, 17.07, 19.07

22.07-27.02 – praktyka na wybranych indywidualnie zajęciach w ramach grafiku Joga Balans.

Informujemy, że oferta tygodnia gratis obowiązuje jedynie w wyżej wymienionym okresie i nie ma możliwości wykorzystania jej w innym, dowolnie wybranym tygodniu.

Uwaga: nieobecności na zajęciach kursu nie można odrobić poza terminami w ramach kursu.

Kurs rozpocznie się w minimalnej grupie 5 osób, w przeciwnym wypadku wpłacony zadatek zostanie oddany w terminie 4 dni roboczych od daty planowanego rozpoczęcia kursu lub zostanie (po uzgodnieniu z uczestnikami) przesunięta data rozpoczęcia kursu.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ

Zabierz wygodne ubranie do ćwiczenia, nie spożywać posiłków później niż 2 godziny przed zajęciami

INWESTYCJA 

440  zł

PROWADZI:

Miroslava Curova - daje z siebie dokładnie tyle, ile jest w niej samej oraz czego sama na ścieżce jogi doświadcza. Za swojego przewodnika na nauczycielskiej ścieżce wybrała Jara Paveka, bezpośredniego ucznia Nancy Gilgoff i Manju Joisa. Za jeden ze sposobów rozwoju i wyrazem miłości do siebie uważa jogę. Joga dla Miry to wolność i odpowiedzialność za siebie, ale też czerpanie radości i przyjemności z codziennego życia. Joga jest przestrzenią i  radością, wyzwaniem, a jednocześnie akceptacją swojego ciała, umysłu i duszy. Oprócz jogi w życiu towarzyszą jej masaże, którymi się zajmuję w wolnym czasie. Jest nauczycielką Ashtanga jogi oraz Vinyasy.

MISJA

Misją Studia Joga Balans jest nauczanie bezpiecznej jogi w kameralnych grupach. Ważne jest dla nas indywidualne podejście do każdego, ponieważ każda osoba ma inne ciało i inną historię życia. Dbamy nie tylko o Waszą kondycję, ale i pomagamy zbudować siłę kręgosłupa,  rozciągać mięśnie, a pracując z Waszym ciałem nauczymy Was sztuki koncentracji i medytacji. Razem uspokoimy myśli przywracając wewnętrzny balans. 

MIEJSCE

JOGA BALANS

u. Sandomierska 17

02-567 Warszawa

Uczestnicy kursu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będą mogli każdą kwestię przedyskutować z nauczycielem.

Maty do jogi są do dyspozycji w cenie kursu.

Ilość miejsc ograniczona ( max 10 osób) Zaliczka jest wymagana w celu potwierdzenia udziału w kursie oraz rezerwacji miejsca

Rezerwacji można dokonać wpłacając 150  zł na konto po uprzednim zapisaniu się na listę uczestników mailem: olga@jogabalans pl. lub info@jogabalans.pl.

Zaliczka podlega zwrotowi jedynie, jeżeli ostatnie wolne miejsce zostanie uprzednio zarezerwowane przez inną osobę.

Reszta kwoty płatna gotówką na miejscu przed zajęciami.

Konto: ING Śląski 64 1050 1025 1000 0090 9611 6125

Właściciel: Joga Balans

W temacie: Imie, Nazwisko, letni kurs Ashtangi

Wyślij potwierdzenie na olga@jogabalans.pl