Poranny kurs dla początkujących

Jesteś zabieganą mamą/tatą, a może zapracowanym pracownikiem i nie masz czasu na relaks? Znajdź czas dla siebie zanim on znajdzie Ciebie i wciągnie Cię w wir nieustających obowiązków.

Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy poranny kurs dla początkujących – tutaj poznasz podstawy jogi  i przekonasz się, że joga da Ci energię na cały dzień, uspokoi nerwy i spowoduje, że dzień z jogą będzie Twoim lepszym dniem. Poranek to czas kiedy jesteśmy bardziej wypoczęci i pełni sił, dzięki czemu łatwo skupimy się na odkrywaniu nowej ścieżki jaką jest joga.

Zajęcia odbywają się we wtorki i w czwartki o godz.8.30- 9.30. Start 10 kwietnia. 8 TYGODNI ( z wyłączeniem długiego weekendu/tygodnia majowego)
Daty spotkań : 10.04, 12.04, 17.04, 19.04, 24.04, 26.04, (1-go maja oraz 3.05 zajęć nie będzie) 8.05, 10.05, 15.05, 17.05, 22.05, 24,05, 29.05, 31.05, 5.06, 7.06

Kurs przeznaczony jest dla osób, które pragną rozpocząć praktykę w spokojny, łagodny i bezpieczny sposób.
Na zajęciach stopniowo będziemy uczyć się pozycji stojących z sekwencji pierwszej serii. W bardzo dokładny sposób omówimy powitanie słońca, wszystkie pozycje stojące, oraz modyfikowaną sekwencję końcową.
Nauczymy się prawidłowo i bezpiecznie wykonywać wszystkie asany ze szczególnym uwzględnieniem pozycji, które niewłaściwie wykonane mogą prowadzić do kontuzji.
Dowiemy się czym jest Vinyasa w systemie Ashtanga joga oraz jak prawidłowo oddychać podczas praktyki. 


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE

Dwu miesięczny kurs dla początkujących to osiem intensywnych spotkań ( po 60 min) przez osiem tygodni, przeznaczony dla tych, którzy chcą w krótkim czasie poznać w spokojny i bezpieczny sposób niesamowity systemem Ashtanga jogi i rozpocząć jogę rozumiejąc podstawy i nieodzowne elementy tej terapeutycznej praktyki.
Kurs dla początkujących może być doskonałym momentem, aby zadbać o zdrowie, wzmocnić, rozciągnąć i zbalansować ciało i umysł –oferując oddech i spokój wewnętrzny. 


KIEDY:

Zajęcia wtorki i czwartki o godz.8.30- 9.30. Start 10 kwietnia. 8 TYGODNI
( z wyłączeniem długiego weekendu/tygodnia majowego)


NAUCZYCIE SIĘ:

  • Czym jest solidne i szczegółowe przygotowanie do praktyki Ashtanga jogi i jak poczuć się pewnie i swobodnie na macie?
  • Czym jest oddech Ujjayi, Drishti, Bandha i inne integralne elementy praktyki jogi
  • Pozycje stojące  z sekwencji pierwszej serii.
  • Technikę wykonania Powitania Słońca A i B oraz sekwencję końcową.
  • Wykonywać prawidłowo i bezpiecznie wszystkie wspomniane asany ze szczególnym uwzględnieniem pozycji, które niewłaściwie wykonane mogą prowadzić do kontuzji.


DLA KOGO
Dla wszystkich, chcących zrozumieć co oznacza „praktykować jogę” i czym ona jest. Również dla tych, którzy chcą spotkać doświadczonych nauczycieli i dowiedzieć się czym jest Ashtanga joga, jakie z niej płyną korzyści i jak doświadczyć prawdziwego oddechu, będącego kwintesencją praktyki. A także, dla tych, którzy chcą poczuć jak idealnym sposobem na ruch jest joga, jak buduje doskonałe samopoczucie, zbalansowany umysł i ładną sylwetkę.


GDZIE OPIS MIEJSCA
Studio Joga Balans znajduje się ekologicznym, drewnianym domu w Powsinie, pomiędzy polami, mokradłami i jeziorami sąsiadującego z nami Konstancina Jeziornej. Za oknem, po polach chadzają bażanty, a po zachodzie słońca spotkanie z lisem czy dzikiem nie należy do rzadkości. W niezwykłej przestrzeni studia, w stylowym domu znajdziesz ciszę i spokój, odnajdując siebie i swoją równowagę wewnętrzną.


ADRES
Joga Balans- Studio Jogi
(ul.Dobrodzieja 11, 02-998 Warszawa- Wilanów- Powsin)


JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ:

Zabierz wygodne ubranie do ćwiczenia, nie spożywać posiłków później niż 2-3  godziny przed zajęciami
INWESTYCJA: 690 zł
Ilość miejsc ograniczona ( max 12 osób)
Rezerwacji można dokonać wpłacając 150 zł na konto: ING Śląski 64 1050 1025 1000 0090 9611 6125

Właściciel: Joga Balans
W temacie: Imię, Nazwisko, Poranny kurs dla początkujących

Wyślij potwierdzenie na olga@jogabalans.pl
 

REGULAMIN UCZESTNICZENIA W KURSIE
 

  1. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach/kursach jest dokonanie pełne opłaty przed wydarzeniem.
    2. W razie rezygnacji z uczestnictwa nie dokonujemy zwrotu opłaconego kursu. 
    3. W razie nieobecności na warsztatach/kursach opłaconego karnetu nie można wykorzystać w ramach innych wydarzeń organizowanych  w Joga Balans

4. Plan warsztatów może ulec nieznacznej modyfikacji podczas trwania wydarzenia, w zależności od energii grupy i jej możliwości. Ramy czasowe pozostają te same.

 

Prowadzi: 

Olga Passia  certyfikowany nauczyciel Vinyasa Ashtanga Jogi (RYT 200 Alliance). Ukończyła kurs nauczycielski u wielu znakomitych i doświadczonych nauczycieli m.in. Johna Scotta, Manju Pattabhi Joisa, Basi Lipskiej. Nadal rozwija się pod okiem najlepszych nauczycieli, którzy są jej inspiracją.
Misją Studia  Joga Balans jest nauczanie bezpiecznej jogi. Dbamy nie tylko o Waszą kondycję, ale i pomagamy zbudować siłę kręgosłupa,  rozciągać mięśnie, a pracując z Waszym ciałem nauczymy Was sztuki koncentracji i medytacji. Razem uspokoimy myśli przywracając wewnętrzny balans.

Kurs zawiera 16  godzin wspólnej praktyki.

Rozpoczynamy 10.04 !!!

690  zł, istnieje możliwość zapłaty w II ratach. Pierwsza rata 400 zł, II 190zł

Kurs rozpocznie się w minimalne grupie 6 osób, w przeciwnym wypadku wpłacona zaliczka zostanie oddana w terminie 4 dni roboczych od daty rozpoczęcia kursu. W sytuacji zebrania się grupy mnijeszej niż 6 osób istnieje możliwość ustalenia nowego terminu rozpoczęcia kursu. ( pozostają te same dni tygodnia oraz godziny wydarzenia).