2019-01-22

Z nami rozkwitnie Twoja energia

Yin Yoga wiosna w środku zimy

6 tygodniowy kurs Yin jogi

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, chcemy zaproponować specjalną edycję kursu yin jogi dla każdego - zarówno dla osób początkujących, jak i już praktykujących.

Przygotowaliśmy dwa terminy, tak, by każdy mógł wybrać ten bardziej dogodny dla siebie.

Kurs Yin jogi moduł 1- termin I - 11.02 - 04.03.2019

Kurs Yin jogi moduł 2- termin II - 04.03 - 20.03.2019

Każdy moduł trwa 3 tygodnie.

Każdy moduł to 7.5 godziny praktyki jogi

Spotykamy się dwa razy w tygodniu na 75 minut.

OPIS WYDARZENIA

Yin joga, znana jest również jako joga powięziowa, określana jako jeden z najbardziej delikatnych treningów świata. Stanowi formę przeciwną do większości, popularnych w obecnym świecie, dynamicznych aktywności. To idealne uzupełnienie do usystematyzowanej Ashtangi, czy rozgrzewającej Vinyasy.

Jej celem jest uelastycznianie ciała, jak również odprężanie umysłu, zatrzymanie potoku myśli. Dzieje się tak dlatego, że w każdej asanie zostajemy trochę dłużej i dzięki sile grawitacji rozciągamy się w bezpieczny oraz przyjemny sposób. Pozwalamy wówczas solidnie pracować sieci powięzi w ciele, jak również innym tkankom, ścięgnom, stawom, a nawet kościom.

Yin joga to świetne rozwiązanie po całym dniu pełnym aktywności i pośpiechu, kiedy chcemy uspokoić ciało i myśli, i przygotować je na spokojny sen w nocy, w czym pomaga towarzysząca zajęciom delikatna muzyka w tle. Tutaj nic nie musimy, uważnie wsłuchujemy się w siebie, swoje aktualne możliwości. Dzięki temu nabieramy też więcej cierpliwości i szacunku dla własnej osoby.

Praktyka yin jogi jest całkowicie bezpieczna, zatem na kurs zapraszamy wszystkich. Korzyści czerpać mogą osoby zarówno bardzo aktywne na codzień, jak i te, które są po kontuzjach lub walczą z różnymi bólami, mi.in. kolan, barków, kręgosłupa. Efekty odczuwalne są niemalże od razu, ponieważ aktywowane powięzi umożliwiają większe zakresy ruchów i sprawiają, że czujemy się lżejsi i bardziej sprężyści.

Zapewne kojarzysz biało-czarny znak yin-yang. To symbol dwoistej natury życia. Tej pełnej energii oraz tej spokojnej. Jedno nie może istnieć bez drugiego, często wręcz granica między nimi bywa ledwie zauważalna.

Yin joga, na którą Cię zapraszamy, to forma przeciwna do większości, popularnych w obecnym świecie, dynamicznych aktywności. To idealne uzupełnienie np. do rozgrzewającej i usystematyzowanej Ashtangi.

Podczas zajęć każdą asanę wykonujemy w niespieszny sposób i zostaniemy w niej na trochę dłużej. Dzięki sile grawitacji oraz specjalnie dobranym pozycjom, mocno rozciągamy się i ćwiczymy całą sieć powięzi w ciele, a także więzadła, stawy, a nawet same kości.

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, niezależnie od kondycji i stylu życia, czy poziomu zaawansowania w praktyce jogi.

Yin joga jest zbawienna zarówno dla osób po kontuzjach, czy z różnymi bólami (ramiona, kręgosłup, kolana itp), jak i osób na codzień uprawiających sporty, m.in. bieganie, kolarstwo, narciarstwo i inne.

Rozciągający aspekt wykonywanych asan powoduje, że już po pierwszych zajęciach poczujesz ulgę w ciele oraz większą lekkość ruchu. Twoje codzienne czynności czy treningi innych sportów będą bardziej elastyczne i pełne, bo ciało pozbawione zostanie blokad, a w zamian nabierze sprężystości.

Poza sferą cielesną, yin joga jest zbawienna dla umysłu, bo wycisza nas, uspokaja bicie serca, pozwala uwolnić nagromadzone emocje. Poprzez dłuższe pozostawanie w pozycjach uczy cierpliwości i szacunku do siebie samych. To doskonałe rozwiązanie na wieczór po ciężkim, pełnym obowiązków dniu.

Uczestnicy kursu w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zawsze mogą każdą kwestię przedyskutować z nauczycielem.

DLA KOGO?

Praktyka yin jogi jest całkowicie bezpieczna, zatem na kurs zapraszamy wszystkich. Tutaj pracujemy głównie na powięziowej sferze, która najlepiej rozwija się poprzez działanie siły grawitacji i niespieszne ustawienia ciała.

Zatem, jeśli uprawiasz intensywnie sport, będzie to świetny czynnik rozciągający np. po bieganiu, jeździe na rowerze, pływaniu, czy jeździe na nartach. Niemalże od razu poczujesz większą elastyczność ruchu w trakcie swoich treningów.

Jeśli natomiast jesteś po kontuzjach, albo borykasz się z różnymi bólami, m.in. kolan, ramion, szyi czy kręgosłupa, na kursie popracujesz nad kondycją stawów, więzadeł i innych tkanek. W bezpieczny sposób aktywizujesz swoje ciało, przywracając mu witalność i gotowość do pełnego zakresu codziennych ruchów.

PROWADZĄCA

Ewa Gołaszewska jest w ciągłej drodze i ciągłym ruchu. Od dziecka związana ze sportem - baletem, bieganiem, jazdą konną i pływaniem. Cały czas się uczy, czując, że im więcej już umie, tym jeszcze więcej ma do odkrycia. Na jej jogowym koncie znajdują się obecnie dwa międzynarodowe certyfikaty w stylach Vinyasa Yoga (RYT 200h), Yin oraz Aerial (RYT 100h). Podczas swoich zajęć stawia przede wszystkim na indywidualne podejście do uczniów, ich potrzeb i możliwości. W wolnych chwilach fotografuje, programuje i podróżuje.

MIEJSCE

Mala Atelier

ul. Sandomierska 17

02-567 Warszawa

Mala Atelier na warszawskim Starym Mokotowie to miejsce stworzone we wnętrzu starej kamienicy, z widokiem na urokliwe pełne drzew podwórze. Mimo bliskości tętniącego życiem centrum miasta, szkoła pozostaje wypełniona ciszą i spokojem, co pozwala w pełni ukoić myśli i spędzić czas skupiając się tylko na sobie.

INWESTYCJA ZA MODUŁ 1 - 290 ZŁ

INWESTYCJA POZIOM II - 290 ZŁ

INWESTYCJA ZA DWA POZIOMY przy płatności jednorazowej po 31 stycznia - 460 zł

W przypadku płatności do końca stycznia pełnej sumy za pełen kurs ( dwa moduły)  obowiązuje podwójna promocja :) – cena całego kursu jedyne 399 zł. 

Ilość miejsc ograniczona ( max 14 osób) Zaliczka jest wymagana w celu potwierdzenia udziału w kursie oraz rezerwacji miejsca

Rezerwacji można dokonać wpłacając 200 zł na konto po uprzednim zapisaniu się na listę uczestników mailem: olga@jogabalans.pl 

Zaliczka podlega zwrotowi jedynie, jeżeli ostatnie wolne miejsce zostanie uprzednio zarezerwowane przez inną osobę. 

Reszta kwoty płatna gotówką lun kartą płatniczą na miejscu przed zajęciami.

Konto: ING Śląski 64 1050 1025 1000 0090 9611 6125

Właściciel: Joga Balans

W temacie: Imie, Nazwisko, Yin Yoga 

Wyślij potwierdzenie na olga@jogabalans.pl

REGULAMIN KURSU

1. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach/kursach jest dokonanie pełne opłaty przed wydarzeniem.

2. W razie rezygnacji z uczestnictwa nie dokonujemy zwrotów opłaconych wcześniej kursów/warsztatów

3. W razie nieobecności na kursie, zajęć  nie będzie można odrobić w innym terminie, ani wykorzystać w ramach innych zajęć.