Ashtanga dla początkujących

Na zajęciach jogi dla początkujących pojawią się pozycje (asany) odpowiednie dla osób, które chcą zacząć regularnie uprawiać jogę, ale nigdy wcześniej nie miały do czynienia z tą formą ćwiczeń.

Podstawowe asany są proste do wykonania i nie wymagają dużego rozciągnięcia, dzięki czemu stanowią doskonałe wprowadzenie do dalszej praktyki.  

Joga dla początkujących zawiera pozycje, które zarazem wzmacniają, rozciągają i oczyszczają ciało. Ich oczyszczające właściwości polegają na nauce właściwego oddychania (które jest nierozerwalną częścią statycznych zatrzymań, czyli asan), zmniejszeniu napięć oraz doprowadzeniu organizmu do stanu wewnętrznej równowagi. Osoby nerwowe i zestresowane mogą dzięki jodze uspokoić się i wyciszyć, natomiast osoby cierpiące na depresję, apatyczne – dostać zastrzyk pozytywnej energii.

Na zajęciach Ashtangi dla początkujących dowiecie się:

  1. Czym jest styl Ashtanga joga, wprowadzenie do praktyki pierwszej serii, skupimy  się na prawidłowym ustawieniu ciała w asanach, aż do Navasany.
  2. Poznacie sekwencje Powitania Słońca A i B, rozumiecie czym są Vinyasy, czyli płynne przejścia pomiędzy pozycjami.
  3. Opanujecie całą sekwencję końcową.
  4. Poruszymy tematykę jogi w ujęciu holistycznym: ciała, umysłu i ducha, a to da wam wgląd jak praktykować, by praktykować dobrze, czyli z największymi korzyściami dla siebie.
  5. Dowiecie się też jak praktykujemy jogę poza matą:
    a. Yamy (nasze działanie względem innych),
    b. Niyamy (nasze działanie względem nas samych).
  6. Opanujecie własny oddech, czyli nie pozwolicie, byście musieli go łapać poczujecie jak to jest oddychać głębiej. 

Joga Balans
ul. Dobrodzieja 11
02-998 Warszawa - Wilanów - Powsin