Joga kręgosłupa / joga balans

Joga Kręgosłupa - bóle kręgosłupa w odcinku lędźwiowym to niestety najczęściej odczuwalny ból kręgosłupa.

Taki ból nie powinien być lekceważony, zwłaszcza ten przewlekły. Ashtanga yoga jest jogą terapeutyczną, tak nazywa się cała pierwsza seria czyli joga Chikitsa. centralną rolę odgrywa właśnie kręgosłup i prawidłowa postawa ciała oraz ustawienie się w pozycji co jest bardzo korzystne przy dolegliwościach kręgosłupa. Odpowiednie ćwiczenia kręgosłupa wpływają pozytywnie na cały nasz organizm. Ten rodzaj jog skierowany jest dla wszystkich, którzy chcą zapobiec bólom oraz uwolnić się od sztywności kręgosłupa. Poprzez aktywność fizyczną układ nerwowy się wzmacnia, układ ruchowy staje się bardziej elastyczny, co pomaga odzyskać swobodę ruchu. Zdrowy kręgosłup to podstawa dobrego samopoczucia fizycznego jak i psychicznego, więc warto zawczasu zadbać o niego.

Joga balans to autorski program oparty o klasyczną jogę i współczesną wiedzę o sile oddechu.

Ćwiczenia oparte są na naturalnych wzorcach ruchowych połączonych z oddechem. Na zajęciach wzmocnisz mięśnie kręgosłupa, poprawisz postawę odzyskując ładną sylwetkę, odzyskasz zakres ruchu w stawach. Joga Balans to chwila dla Ciebie, gdy z uwagą wsłuchasz się w głos ciała, jego potrzeby, zarówno na poziomie fizycznym jak i energetycznym. Poprzez delikatne i pełne skupienia pozycje odblokujesz przepływy energii, rozciągniesz ścięgna i wzmocnisz osłabione niewłaściwą postawą mięśnie. Wolne tempo praktyki jest doskonałą okazją dla osób dla których joga jest nowością, lub chcą powrócić do niej po dłuższej przerwie, pozycje całkowicie bezpieczne dla nadgarstków, a będące ulgą dla kręgosłupa asany są również idealnym rozwiązaniem dla osób szukających życiowego balansu i równowagi.

Joga Balans
ul. Dobrodzieja 11
02-998 Warszawa - Wilanów - Powsin